Direktlänk till inlägg 30 april 2016

💎Lite om det här💎

Av lonepone - 30 april 2016 17:34


Hej allesammans! Det här är mitt första inlägg, och det tänkte jag använda till lite information.

Den här bloggen är till för att skriva noveller/kapitell - för mig - och att läsa dom för er. Jag tänkte även tipsa om olika låtar och artister som jag lyssnar på ibland. Dom första inläggen kommer att ha inriktningen på en text jag börjat skriva på; Bortförd. Det handlar om 12 åriga Tess som blir kidnappad av en av de största stjärnorna inom musik - Zack. När hon väl lärt känna honom berättar han om sin kärlek till henne och en sanning som kommer att förendra hennes liv föralltid. Jag kommer även att skriva korta noveller.

Hoppas ni tycker att det låter spännande😉

~ Lonepone ~


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av lonepone - 1 maj 2016 10:12

När Tess vaknade den morgonen hade hon ingen aning om vad som skulle hända den veckan. Eller inte ens vad som kunde hända den dagen. Allt hade varit normalt, allt som hänt innan den dagen. Jag ska berätta allt som det var. "Pibibipip... Pibibipip.....

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards